2012. augusztus 27., hétfő

Hiányzásom oka

Képzeljétek,napokra elment a net.:(. Bár ha jobban belegondolok ,ez nem is annyira negatív ugyanis így elkezdtem matekot tanulni. Jobban ment mint vártam. Az elmélettel tisztában vagyok ,bár a számolás nem az erősségem...Rajtam kívül ki más gondolta volna hogy 3x2=5? És még az egyik szülőm matektanár volt. Jó sokat örököltem.Pfff.
_________________________________________________________________________________

Az elhagyatvát nemrég olvastam.Elhagyatva:Meg Cabot
Idézetek:

"Egyetlen szempillantás alatt bármi megtörténhet. Bármi a világon."
"Talán külsőre csak egy mézbarna szemű iskolás lány vagyok, akinek a szoknyája nem haladja meg a házirendben megszabott méreteket.
De esküszöm, letépem a bojtokat a cipődről, öregember! Csak merj rám guglizni az interneten!"

"Csak a mesékben engedhetik meg maguknak a hercegnők azt a luxust, hogy a hercegre várjanak, aki eljön értük a hófehér paripán, és megmenti őket. A való életben saját maguknak kell kirontaniuk a koporsóból, és menteni, ami még menthető."


További szép napot!
Sakura

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése