2012. augusztus 13., hétfő

Büszkeség és balítélet+ Idézet

Hazatértem az egyhónapos nyaralásomból :) Nagyon sokat olvastam ez idő alatt ,többek között a büszkeség és balítéletet is :) Nagyon jó kis könyv ,azon kevesek egyike,amelyeknél nem zokogtam álomba magam...(na jó,amúgy is elég sírós vagyok,de felőlem lehet egy könyv szomorú,csak a vége legyen happy end. Az üvegvárost nem ajánlom)Anyával meg akarjuk nézni a sorozatot is és azt mondta hogy van egy modernebb feldolgozás is....Kíváncsi vagyok az egyetemista Mr.Darcy-ra :)
------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Sherrilyn Kenyon :Ördögi tánc(idézet)
"Astrid a démonéra tette a kezét-Simi,te vagy az?
_Igen.C'est mol.A kis démon szarvacskákkal.
Zarek leengedte a karmait:-Ti ismeritek egymást?
Astrid homlokráncolva nézett rá-Te nem ismered?
-Ő egy démon. Miért kéne ismernem?
-Mert ő Acheron társa.
Telljesen megdöbbenve ,Zarek szájtátva bámulta a kicsi lényt ,akinek olyan különös szeme volt,mint Acheronnak .Halvány volt ,és világított,de Acheronétől eltérően a lányét vörös sáv szegélyezte.-Ashnek társa van?
A démon felhorkant.Felállt,és hangosan súgta Astrid fülébe:A Sötét Vadászod cuki,de nagyon hülye"


További szép napot!
Sakura

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése