2012. augusztus 29., szerda

Árnyékvilág

Ma nem voltam sehol és nem is csináltam semmit.

Mostanában nagyon szeretem a romantikusabb könyveket ,bár ezt be nem vallanám senkinek. :)
Nemrég olvastam Spirit Bliss árnyékvilágát ami egy klasszikus love story .Egy híres színészfiú beleszeret egy festőlányba,de a féltékeny rajongók megkeserítik az életüket. Vannak ugyan benne olyan részek mint például egy két undorító szexjelenet,de ezeket újraolvasásnál mindig átugrom. Mostanában kezdenek tetszeni a csókjelenetek ,de a többivel egyszerűen még nem tudok mit kezdeni. Szerintem későn érő típus vagyok. Na végülis mindegy. Bár szerintem a kortársaim megköveznének ha megtudnák hogy még mindig nézek egy -két barbi animációs filmet. A 3 muskétás a kedvencem. :). Na meg igazi bőgőmasina vagyok ,még a L'ecsó -n is meghatódtam. Ja,és képes vagyok örömömben bőgni. Na de ennyit rólam,jöjjenek az idézetek. :)

Spirit Bliss Árnyékvilág:

"Szia, emlékszel rám? Tudod, körbe vagyok véve egy csomó emberrel, aki istenként imád, de én nem akarok isten lenni, csak egy átlagos srác. Lennél a barátom?"

"Meg fogsz dögleni, ribanc! – jött az eltorzított női hang. Egy 
pillanatra megremegett a kezem, aztán elöntött a düh. 
– Egyszer biztosan, de remélem, te előbb! – szóltam vissza, aztán 
megnyomtam a hívásmegszakító gombot"


További szép napot!
Sakura


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése