2012. augusztus 16., csütörtök

Ajándék lakkokból


Egy csomó helyen láttam ezeket a kreatív csináld magad dolgokat, így anya szülinapjára csináltam is valamit.Ez egy Shea vajas doboz amit alaposan kimostam és leszedtem róla a matricákat. Aztán fogtam a kis lakkészletemet és nekiálltam dekorálni. Párszor elrontottam,de hál' istennek nem oldotta fel a dobozt. :)
A csillámos szívek vastagok lettek mivel az egész tömény csillám. :) A húgomnak is csináltam még karácsonykor hóemberes fenyőfásat :)

------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Benina:Bíborhajú:1
"Ha a világon megszűnne minden szenvedés, ha mindenki mosolyogna és szeretné egymást, legyen akár démon, akár boszorka, de te nem léteznél, akkor az a világ számomra a kénköves pokol legmélyebb bugyra lenne. Ennél nagyobb kínt el sem tudnék képzelni. Azonban ha az egész univerzum sötét lenne, hideg és kegyetlen, de te ott lennél mellettem, már a puszta jelenléted... a létezésed virágzó mennyországgá változtatná azt a világot."

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése