2012. augusztus 28., kedd

Sims és Kirstin Gier

A nyár utolsó pár napját ki kell élvezni. :) .Én például ma egész nap Sims3-aztam .Sikerült létrehoznom egy vámpírlányt akinek egy titkos kód miatt nem csökkennnek a szügségletei ,Olivia Farrel -nek hívják, és a szakmája:Bébicsősz. Most jutottam el a 4 es szintre,most már gyerekekre is vigyázhatok,nem csak pelenkásokra:).Végre sikerült pasit szereznem neki,de Sekemoto (a pasi)aznap este meghalt. És ráadásul a simem lakásán. Már túl van a gyászon és másodállásként éjszaka egy szexi ruhában mixerkedik egy bárban. Jó kis kettős élet! :). Már a harmadik napja játszom vele.  Egyenlőre nincs más családom,mert egy hiba miatt újra kellett telepíteni,ők meg tölődtek.
_________________________________________________________________________________
A könyv egy trilógia része. A Rubinvörös,a Zafírkék és Smaragdzöld. Ez utóbbi nem jelent még meg magyarul.Legalábbis én még nem láttam.Az időutazási génnel rendelkező emberek képesek ugrani az időben. Sokáig mindenki azt hitte hogy Charlotte örökölte a gént,de azután kiderült hogy Gwendolyn.
Idézetek: Kirstin Gier:Rubinvörös:

"– … Tudod, azt hittem, Charlotte úgymond a saját történelmi filmjeit éli meg. Mr. Darcyval táncol az egyik bálon. Beleszeret egy szexi Hegylakóba. Megmondja Boleyn Annának, hogy semmi esetre se menjen hozzá VIII. Henrikhez. Meg ilyesmi."

"– Tényleg olvas az ember gondolataiban?- suttogtam. 
– A lakáj? – suttogta vissza Gideon. – Remélem, nem. Épp arra gondoltam, hogy egy menyétre hasonlít. 
Csak nem egy leheletnyi humor fültanúja lehettem? Tényleg egy tréfa hagyta el Mr. Elazútból Fontosmissziót Teljesítek száját?"

"Rákóczy csalódottnak tűnt. Talán mégis jobb lett volna, ha hazudok neki. 
Erdélyt Dracula fejedelem kormányozza, már kétszáz éve. Az egész terület rezervátumként működik egyébként már kihalt denevérfajok számára. A kurucok a legboldogabb emberek Európában. 
Ez valószínűleg jobban tetszett volna neki."

"A tavalyi, Cynthia-féle kosztümös buli jutott eszembe. Mivel nem volt jobb ötletem, buszmegállónak öltöztem, és mire végéhez közeledett az este, legszívesebben mindenkit leütöttem volna a táblámmal, mert folyton a menetrendről faggattak."

"Elragadtatva fordultam körbe még egyszer a tükör előtt, de gyönyörködésemnek nyomban vége szakadt, amikor Madame Rossini ismét mögém lépett, és feltette a fejemre a kalapot. Hatalmas volt és rémségesen ronda, szalmából készült, és tollak meg kék szalagok díszítették, és szerintem az egész külsőmet egy pillanat alatt tönkretette. 
(…) 
Az első gondolat, ami végigcikázott az agyamon, amikor Gideon belépett, ez volt: nekimiért nem kell kalapot viselnie? A második: hogy nézhet ki valaki ilyen jól piros moirémellényben, sötétzöld térdnadrágban és csíkos selyemharisnyában? És ha volt még bármi, ami eszembe jutott, az körülbelül ez volt: remélhetőleg nem ül ki az arcomra, amit gondolok. 
A zöld szempár futólag rám villant. – Csinos kalap. 
Szemétláda."

Idézetek:Zafírkék:

"– Megtennéd, hogy egy percre elhallgatsz? Most épp össze kell ugyanis szednem minden bátorságomat, hogy szerelmet valljak neked. Az ilyesmikben egyáltalán nincs gyakorlatom. 
– Tessék? 
– Beléd szerettem, Gwendolyn. 
– Tényleg? 
– Igen, tényleg. Tudom, hogy még egy hete sem ismerjük egymást, és eleinte eléggé… gyerekesnek találtalak, és valószínűleg undokul is viselkedtem veled. Borzasztóan bonyolult a személyiséged, soha nem lehet tudni, mit fogsz tenni legközelebb, és néhány dologban még ijesztően… tapasztalatlan vagy. Néha szeretnélek észhez téríteni. 
– Oké, tényleg feltűnően gyakorlatlan vagy, ami a szerelmi vallomásokat illeti."

"Hihetetlenül jól csináltad! Van egyáltalán valami, amihez nem értesz? – Te jó ég, úgy beszéltem, mint egy rajongó. 
– Nincs! Hidd csak nyugodtan, hogy félisten vagyok!"

"Végül Gideon törte meg a csendet, és ez bizonyos mértékig elégtétellel töltött el. – Mi a baj? Elvitte a cica a nyelved? – Szinte már feszélyezettnek hangzott. 
– Tessék? 
– Anyukám kérdezte ezt mindig, amikor még kicsi voltam. Amikor olyan konokul bámultam magam elé, mint te most. 
– Neked van anyukád? 
Gideon felvonta az egyik szemöldökét. – Mégis mit gondoltál? – kérdezte széles vigyorral. – Hogy android vagyok, akit Falk bácsikám és Mr. George csavarozott össze?
– Nem is olyan elképzelhetetlen."


"Semmi okod hiperventillálni. Loverboynak még megvan az összes szép, fehér foga. És egyfolytában káromkodik magában, ami szerintem jó jel."

"– Nem is tudom. Nem szoktam alkoholt fogyasztani-feleltem habozva. Egyetlen tapasztalatom az alkohollal kapcsolatban két évvel korábban szereztem. Egy pizsamapartin történt Cynthiánál. Egy teljesen ártalmatlan partin. Fiúk nélkül, chipsszel és High- School- Musical DVD-kel. És egy salátástállal tele vaníliafagyival, narancslével és vodkával… A vodkában az volt a durva, hogy a vaníliafagyi teljesen elnyomta az ízét, és a kotyvalék nyilvánvalóan mindenkire más hatást gyakorolt. Miközben Cynthia három pohár után feltépte az ablakot, és egész Chelsea hallhatta, amint azt ordítja: „Zac Efron, szeretlek!”, Leslie a vécékagyló fölé hajolva hányt, Peggy szerelmi vallomást tett Sarahnak("Ollyan séép vagy, vegyél felességül!"), Sarah pedig sírógörcsöt kapott anélkül, hogy tudta volna, mitől. De a vodka rám volt a legrosszabb hatással. Cynthia ágyán ugráltam, és végtelenített szalag módjára ordítottam, hogy Breaking Free. Amikor Cynthia apja bejött a szobába, odatartottam elé Cynthia hajkeféjét, mintha az egy mikrofon lenne, és ezt kiabáltam: – Énekelj velem, kopasz! Riszáld a csípőd!- Másnap képtelen voltam megmagyarázni a történteket."

"– A megérzésem azt súgja, hogy megint nyaltátok-faltátok egymást. – jegyezte meg Xemerius. – A megérzésem és az éles látásom.
– Csacsiság! – feleltem, mire Xemerius élesen felnevetett.
– Hidd el, a 11. század óta járok ezen a földön, és nagyon jól tudom, hogy néz ki egy lány, aki épp most mászott elő a szénakazalból."




További szép napot!
Sakura



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése