2012. szeptember 11., kedd

Végre!

Megvan az angol könyvem!Eleinte amikor visszamentem rossz munkafüzetet adtak hozzá ,aztán megint felmentem,zárva volt aztán most végre valahára az ENYÉM!!!Mint valami idióta,örömtáncot jártam az osztályterem kellős közepén. Annyi a baj hogy az új angoltanárom valószínűleg látja hogy én írtam a csoportból a legjobb szintfelmérőt. Sokat vár el tőlem. De ugye valamilyen szinten mindenki igyekszik megfelelni az elvárásoknak. Ma olvastuk Karinthy Cirkusz nevű novelláját magyaron. Hát én ott bőgtem. A tanár mondjuk örült neki,szerinte katarzist éltem át. Akkor viszont én naponta katarnizálok csak ő ezt nem tudja...
__________________________________________
Ismeritek a Bossont?
http://www.youtube.com/watch?v=GHBL5vakqsU
Amikor először hallottam akkor is a mesékre emlékeztetett,mert:Over the mountains,over the sea...
Hegyen ,völgyön,óperenciás tengeren is túl...
__________________________________________
Jessica Day:Éjféli bál:

Rose hercegnő a legidősebb tizenkét lánytestvér közül, akik arra kárhoztattak, hogy a gonosz Kőbezárt király palotájában, mélyen a föld alatt táncoljanak minden éjjel. Születésüktől kezdve átok ül rajtuk, és csak a halál adhatja vissza a szabadságukat. Rose azonban találkozik Galennel, egy fiatal, katonából lett kertésszel, aki nem veti meg a kalandot, és épp olyan elszánt, akárcsak Rose, és a szabadság egyszeriben nem is tűnik olyan elérhetetlennek. Hogy legyőzzék a királyt és sötét udvartartását, szükségük lesz egy láthatatlanná tévő köpenyre, egy fekete gyapjúláncra, melyet bűvös ezüst kötőtűkkel kötöttek, és mind közül a legkritikusabb hozzávalóra – az igaz szerelemre. A Széttáncolt cipellők című mese újrafeldolgozásával Jessica Day George megint megmutatja, milyen mesterien alkot valami teljesen újat egy történetből, amelyről csak hittük, hogy ismerjük.

Idézetek:

"Vajon le lehet olvasni az arcáról, hogy megátkozták? Fáradtnak tűnt, de ezt természetesnek tekintette. Vajon az átok – amely rajta, a testvérein ès az anyján ült –, képes nyomot hagyni az emberben?"

"– Hé, Galen? – Árnika rángatni kezdte a fiú karját. Galen lehajolt. – Ha Rózsa nem szeretne feleségül menni hozzád – suttogta a kislány eléggé hangosan –, én szívesen leszek a feleséged."

További szép napot!
Sakura

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése