2012. szeptember 1., szombat

Hamarosan suli

Érdekes,mert mindig azt szeretem ami éppen van .:)Nem akartam nyári szünetet,most meg nem akarok sulikezdést. Van ez így. A simemnek beújítottam egy másik pasit,Christofernek hívják. Úgy gondoltam,így í nyár végén mutatnék nektek egy könyvet ami egy nyári táborban játszódik.
____________________________________________________________
Rachel Hawthorne: Bizalomjáték

Semmi sem fogható az első csókhoz... Na ne! Szó sem lehet róla! Sean Reed? A párom? Az egész tábvez-képzésre?! Lehet, hogy Sean gyönyörű mélykék szeme megdobogtatja a szívem, de attól még hírhedt bajkeverő! És most egész nyáron vele leszek összezárva? Hát ez nagyon nem fog működni! Hiába káprázatos a mosolya. Nem, nem és nem!

Idézetek:

"Edna kiadja az utasítást, hogy párosodjunk. 
-Miért, mi vagyunk mi, Ádám és Éva?- morgok magam elé."

"Sean mögém áll, és a vállam felett lenéz a képre. Újra átfut rajtam az az áramütésszerű érzés. 
-Itt van Ed… szól vontatottan. -Miért fotóztad le Edet? 
-Mert bele vagyok esve. 
-Komolyan?- kiáltja megütközve Sean. 
-Nem!"

"-Lehetek veled őszinte? 
-Az lenne aztán az áttörés. Biztos, hogy menni fog?"


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése