2012. szeptember 8., szombat

Vámpírok és megint a sims

Úgy gondoltam érdemes lenne képeket is beraknom,továbbá rájöttem hogy a vámpírok csak a vámpírnaptejjel,továbbá egy életcéljutalommal csillognak,ezátal nem kell félniük hogy gyengülnek ha huzamosabb ideig "napoznak". :)

Sajnos csak ezt a képet találtam .:(. Lehet hosszú körmöket(kép)és harapásnyomot is választani,bár a körmöket még nem találtam meg.
__________________________________________________
Az én kedvenc vámpíros sorozatom nem a Twilight . Az első kötet tetszett ,de a többi....Aaaaaaaaaaaaaaaaaz a tömény szenvedés...Edward elhagyja Bellát,azután mégsem,Bella szenved mint állat és így tovább. Az én kedvencem az Evernight sorozat. Már szó volt róla a blogon,de azért berakom még egyszer.
Everhnight:

Bianca szökni akar. Bianca új diák az Evernight Akadémián, egy háborzongató, gótikus bentlakásos iskolában, ahol az osztálytársak valahogy mind túlságosan tökéletesek: okosak, elegánsak, jófomán olyanok, mint a ragadozók. Bianca tisztában van vele, hogy nem illik közéjük. Ekkor találkozik Jareddel, aki szintén kilóg a sorból, s aki szemmel láthatólag mindent megtesz azért, hogy ne legyen olyan, mint a többi evernightos. Kettejük között tagadhatatlanul van valamiféle vonzalom. Bianca minden veszélyt vállalna, hogy a fiúval lehessen, de sötét, régesrégi titkok elszakítják őket egymástól. Bianca ekkor megkérdőjelez mindent, amit eddig igaznak hitt.

Ebben egy kicsit zavart hogy csak a könyv közepén derül ki hogy Bianca vámpír.

Idézetek:

"Mi értelme a végtelen életnek, ha hiányzik belőle a szeretet?"

"Muris, hogy amikor azt mondják valakire, hogy „félénk”, legtöbbször mosolyognak. Mintha cuki dolog lenne, valami vicces kis szokás, amit az ember idővel kinő, mint a foghíjas mosolyt, amikor kinőnek a maradandó fogai. Ha tudnák, milyen érzés valóban félénknek lenni, nem csupán az első pillanatokban bizonytalankodni, nem mosolyognának. Ha tudnák, milyen érzés, amikor az embernek összerándul a gyomra, izzad a tenyere, vagy képtelen egyetlen értelmes mondatot is kinyögni! Ebben nincs semmi cuki."

"Az önismeret mindig jobb, mint az önkontroll."

"Soha senki nem hiszi, hogy történhet valami rossz, amíg meg nem történik."

A folytatása a Stargazer:


NÉZZ AZ ÉGRE!
"Visszafojtott lélegzettel figyeltem, ahogy a fagy felkúszik a szoba ablakára és elhomályosítja az éjszakai égboltot odakint, kizárja a holdfényt, de valahogy mégis láttam. A fagy az ablakon minden irányban terjedni kezdett, de nem véletlenszerűen.
Egy kísérteties alakzat kezdett kirajzolódni a jégvirágokból. Egy arc.
Sötét, dühös szeme mintha engem nézett volna.
A legrészletesebb kép volt, amit valaha láttam.
Aztán szíven döfött a felismerés: a fagyember pillantása egyenesen a szemembe fúródott.
Volt idő, hogy nem hittem a kísértetekben."

Az Evernight időtlen falai között mindenkinek van rejtegetnivalója. Különösen alakul Bianca és Lucas titkos viszonya. A lány furcsa alkut köt Balthazarral, akit a múltja kísért. De minden veszni látszik, amikor az akadémiára gonosz erők támadnak. Mindennek legmélyén pedig egy borzongató rejtély lappang: Bianca születésének titka.


Idézetek:


"Soha ne érd be kevesebbel, mint amit valójában akarsz! Soha ne légy senkivel, akit nem szeretsz igazán!"

"Mindenki magányos – mondta Ranulf mosolyogva. – Nem szabad elfelejtenünk, hogy egyszerre csak egy napot élhetünk. Nem aggódhatsz a múlt vagy a jövő miatt. A boldogság a mostanban van."

"Talán hülyeség azért szeretni valamit, mert mindenki más is szereti, de ennél is nagyobb hülyeség, ha azért nem szereted, mert mások szeretik."

"A szerelem rosszra csábít. Gyakran csak ideiglenes, mindazonáltal a szerelem a legelképesztőbb dolgokra képes rávenni egyébként ésszerűen viselkedő élőlényeket."


"Ijedtemben hátraugrottam, de csak a saját tükörképem jött szembe. 
Hát ez gáz. A saját tükörképedtől kaptál frászt. 
Nem az én arcom volt. 
De annak kellett lennie."


Hourglass a sorozat 3.része:

Miután megmenekültek az Evernight Akadémiáról, a bentlakásos vámpíriskolából, ahol megismerkedtek, Bianca és Lucas a Fekete Keresztnél talál menedéket. 
Biancának titkolnia kell különös örökségét, máskülönben az életét kockáztatná a fanatikus vámpírvadászok között. De hamarosan értelmetlenné válik a titkolózás, és újból menekülni kényszerülnek, de ezúttal nem csak a Fekete kereszt üldözi őket, hanem az Evernight vezetősége is. 

Idézetek:



"Szeretlek. (…) És ez azt jelenti, hogy nem csak a szép dolgok miatt vagyok melletted. Itt vagyok, bármi történjék."

"Ha barátra van szükséged, neked is barátként kell viselkedned."

"– Jól nézel ki – mondta Lucas. – Csak kicsit hülyén.
– Ó, tényleg? – néztem rá haragot tettetve. – Tudod, te is voltál már jobb formában!

– Talán beugorhatnánk egy szépségszalonba – mondta. – Egy páros manikűrre. "

"Átváltozni valamivé, ami nem akartam lenni – soha nem akartam lenni – azt jelentette, hogy elveszítek valami fontosat magamból, talán teljesen elveszítem önmagamat."

És az utolsó kötet:Afterlife
Ennek a vége annyira nem tetszett.

Biancát és Lucast várja a végzete… Bianca és Lucas mindig úgy hitték, mindent kibírnak, hogy együtt lehessenek. Amikor a sors fintora nem csak Biancát változtatja lidérccé, hanem Lucast vámpírrá – épp olyan teremtménnyé, amelyet egész életében üldözött –, megfordul velük a világ.


Idézetek:

"Egy kísértetet küldeni, hogy találja meg a kísértetcsapdákat, az kicsit olyan volt, mint egy vámpír a karógyárban."

"– Ha engem kérdezel, nem számít, hogy mikor kezdesz el szeretni valakit. Csak az számít, hogy szereted."

"-Oké, kicsit gáz, amikor a legjobb barátod talál neked nőt -ismerte be. -De sokkal gázabb, ha a barátnőd."

"Basszus, látható vagyok? Rájöttem, hogy nem, de a tervemen való elmélyült töprengésben hagytam, hogy jégvirágok nőjenek a falon és az ablakon. Aki ismerte ezeket a jeleket, annak a fejében most egy bazi nagy, villogó neontábla jelent meg: LIDÉRC VAN ITT!"

További szép napot!
Sakura

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése