2012. szeptember 28., péntek

ABC Tag

Én ezt ITT találtam :)

ADDICTION - Függőség
Édesség és nutella. Ez a kettő. Nem bírom abbahagyni az evésüket :)

BLUE - What song do you listen to when you're feeling down? (Melyik dalt hallgatod, ha levert vagy?)
EZT akkor is ha ideges vagyok vagy izgulok. Mindig megnyugtat :)

CUP - Do you drink Tea or Coffee? (Teát vagy kávét iszol?)
Egyiket sem szeretem.


DOPEY - Tell an embarrassing story. (Mesélj egy kínos sztorit.)
Én egyik ciki sztorimat sem éreztem kínosnak. A legfrissebb amit talán annak kellett volna éreznem:
Éppen az összes ablak nyitva volt a teremben és egyedül voltam. Baromi hideg volt. Elkezdtem ugrálni mikor arra lettem figyelmes hogy a fiúk egy ideje ott állnak és tátott szájjal bámulnak,hogy most mit is csinálok :)
Bár ez inkább vicces ,mint ciki. Sajnálom.

ENGLISH - How many languages can you speak? (Hány nyelvet beszélsz?)  
Angolul egész jól tudok és most tanulok olaszul is.

FEAR - Tell three fears. (Mondj három félelmet.) 
Véres,félelmetes képek és filmek,valaki meghal és nem tudtam rajta segíteni(Tanultam elsősegélyt) ,és hogy ok nélkül börtönbe zárnak.

GAME - What was the last board game you played? (Mi volt az utolsó társasjáték, amit játszottál?) 
Az inqizitor.

HARRY POTTER - What was the last book you read? (Mi volt az utolsó könyv, amit olvastál?) 
Séphanie:Savanyú uborka csokoládéval. Most olvasom újra :)

INJURY - Have you ever walked into a glass door? (Beleestél valaha egy üvegajtóba?)  
Mindig látom ha van ott üveg. Fura.

KISS - Who's your biggest celebrity crush? (Ki a legnagyobb híres crush-od, "szerelmed" ?) 
Jesse Mccartney volt addig amíg szőke volt:

Reece Mastin a tetkója nélkül tök helyes lenne:
És Legolasba is bele voltam esve:)





LOVE - Do you believe in marriage? (Hiszel a házasságban?)
Igen. Ha két ember igazán,teljes szívből szereti egymást ,képesek egy életet együtt leélni,nem feltétlenül szerelemben(egy idő után persze) hanem mint legjobb barátok a hintaszékben. Én ilyen életet szeretnék majd.

MONEY - What would you do with 1 million dollars? (Mit tennél 1 millió dollárral?)  
Befejezném a tanulmányaimat,és elköltöznék. Vennék a családomnak is külön lakást. Amíg a pénzem tart(persze dolgoznék is)kóbor menhelyi állatokat(kutya ,macska ,tengerimalac,ló(tényleg van tengerimalac menhely))Idomítanék,és csinosítanám őket hogy egy idő után örökbefogadják őket. Az adományozást azért nem írom mert szerintem kevés pénzel is lehet támogatni. Pl;alomvásárláskor bedobod a visszajárót  a kis műanyag tárolóba,gyűjtést szervezel és a többi...És persze lenne egy csomó lakkom.pl;essie ,opi ... :)

NAUGHTY - Tell three things that your parents disapprove of. (Mondj három dolgot, amit a szüleid helytelennek tartanak.) 
Fültágító,káromkodás,hazudozás

OOPS - What is one thing you'd like to change? (Mi az az egy dolog, amit meg szeretnél változtatni?)  
Erről lesz egy külön cikk mert rengeteg van.

PICTURE - Post a pic of your lovely face. (Kép a bájos arcodról.) 
Egyenlőre szeretnék anonim maradni :)

QUALITY - Name three of your favourite blogs. (Nevezz meg hármat a kedvenc blogjaid közül.)  
Lakkomlakkom,Lakkfan,Velvetfizz....Rengeteg blogot olvasok. Ez az elő három a lementett oldalak közül.

RAPUNZEL - Name three Disney movies that you adore. (Nevezz meg három Disney filmet, amit imádsz.) 
IMÁDOM A DISNEY FILMEKET!!! A top 3:Mulán,Camelot,L'ecsó(ezen úgy meghatódtam hogy sírtam)

STAR-SIGN - When's your birthday? (Mikor van a szülinapod?) 
December 5

TEACHER - What do you aspire to be? (Mi akarsz lenni?) 
Állatorvos,kutyakozmetikus,kutyafülemittomén...

UNITE - Do you sponsor a cause? (Szponzorálnál egy ügyet?) 
Ha annyi pénzem lenne simán.

VARSITY - Do you play/watch sport? (Játszol/Nézel sportot?) 
Nézni nem. Lovagolok,úsztam is sokat. Imádom/imádtam őket.

XYLOPHONE - Do you play an instrument? (Játszol hangszeren?) 
Nem . Amikor megpróbáltam,direkt hamisan szólaltak meg :)

YELLOW - What's your favourite colour? (Mi a kedvenc színed?) 
Kettő van :):Lehet zöld az ég,és lehet kék a fű...

ZOO - What is your favourite animal? (Mi a kedvenc állatod?) 
Imádom mindet,kivéve a csótányokat.

További szép napot!
Sakura

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése