2011. december 31., szombat

Szilveszter

Nálunk szilveszterkor általában a vacsi különleges...Most pl ebédre pizzát ettünk.Tudom hogy nem a legegésszégesebb de viszonylag sokat sportolok úgyhogy ennyi belefér. Én most szilveszterkor ugrálni szeretnék éjfélkor és akkor elmondhatom magamról hogy 2011-ből átugráltam 2012 be. Furán hangzik ez ahhoz képest hogy mit csinálnak az osztályból a "menők". Van 2 osztálytársnőm akikre szerintem nem a legbüszkébb az iskola...Ők rendeznek egy bulit vodkával, sörrel meg ilyenekkel. Szerintem mindenkit meghívtak aki "számít". Természetesen engem és a közelebbi barátaimat még véletlenül sem :S. Na hagyjuk. Úgysem mentem volna el a pia miatt...Meg egyébként sem bírom őket. Itthon lencsét eszünk hogy gazdagok legyünk :). Remélem sikerül... Csak néha zavar a külön kaja... Jajj ma olyan rossz napom van úgyhogy mihelyt befejeztem az írást megyek punnyadni a TV elé... Rossz napom amiatt is van hogy "megjött" és vérszagom van...Ilyenkor az egyik tengerimalacom nem jön oda hozzám :'(.Szerencsére a másik megérti. Valószínűleg a tv-ben cuki kutyosokat fogok nézni hogy mégse egy savanyúkáposzta legyek. Találtam egy képet amitől mindig mosolygok mert olyan cuki... Láttátok a google szilveszteri képét? Remélem nagyon boldog újévetek lesz. Hogy álltok a fogadalmakkal? Én jövőre jógázni szeretnék és kevesebbet rinyálni. Álltalában minden filmen sírok ami egy kicsit is szomorú. Meg általában az állatok sorsa miatt is. Ez gáz ,mert jövőre fakultációt kell választani. Én bioszra megyek és egy fehéregeret fogok boncolni...

További szép napot(napokat?)
Sakura 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése