2012. január 1., vasárnap

Első tag

Ezt a taget Nikónál láttam és nekem is nagyon megtetszett így gondoltam én is kitöltöm :)

Mi a teljes neved?
Sakura néven vagyok fenn a világhálón mert a nevem japánul Sakura azaz cseresznyevirág :). Amúgy az igazi nevem is tetszik :Eszternek hívnak.

Hány éves vagy?
14  Még kicsit fiatal tudom ,de majd megöregszem :)

Mivel foglalkozol? Tanulsz még vagy dolgozol?
Tanulok , 8. os vagyok és egy hatosztályos gimnáziumban tengődöm :D

Hol élsz? Hol nőttél fel?
Budapesten élek 5 éve, Előtte éltem Sopronban(szülőváros) és óvodába Németországban jártam.Ott éltünk 3 évig. A maradék időben Lesencetomajon laktunk.

Van testvéred?
Igen egy kishúgom :)

Szüleiddel laksz?
Igen

Mi tesz boldoggá az életben?
Szinte minden:) Szerencsésebbnek tartom magam az átlagnál ,és szeretem magamat nézegetni a tükörben :P Remélem nem tartotok nagyképűnek :)
Az élet szép...

Miben változtatnál az életeden?
Szerintem türelmesebbnek kéne lennem a körülöttem élőkkel :S

Jelenleg párkapcsolatban élsz?
Még nem. De olvastam egy ilyen kérdést a neten:
Kapcsolatban()
Szingli()
I am sexy and I know it(X)

Van példaképed?
Igen: Vilma doktorasszony. Érdemes elolvasni: Kertész Erzsébet: Vilma doktorasszony története
Hatalmas akarat ereje volt . 40 évet küzdött a diplomájáért csak azért mert nő volt és abban az időben a nők nem lehettek orvosok...

Mióta blogolsz?:
 Talán pár hete ...

Miért kezdtél el blogolni?
Mert viccesnek tűnt a követő szó...És szerettem volna egy "naplószerűséget"

Mi szeretnél lenni, ha nagy leszel?
Állatorvos.

Mi a legnagyobb célod az életben?
Legyőzhetetlenné válni mindenben amit szeretek:Biológiatudás,lovaglás,jóga...

Pár sorral jellemeznéd magad?
Imádok az állatokkal lenni, vásárolni. Szerintem alapvetően nőies vagyok bár a magyartanárnőm szerint kifejezetten fiús ...

További szép napot
Sakura

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése