2011. december 22., csütörtök

Mai nap+ zsákmány

Ma anyukámmal elmentem a köki terminálba és segítettem neki karácsonyra pulcsit venni amit apától kap majd :D.Kb egy órán keresztül vásárolt és lerakta cuccait egy polcra hogy vigyázzak rá. Gondoltam ráülök a polc szélére hogy véletlenül se gyűrjem össze a farmereket. Addig le Sound Hound-oltam azokat a számokat amik tetszettek és újraolvastam velvetfizz blogját. Szuper , szerintem érdemes benézni:http://velvetfizz.blogspot.com.Szóval egész jól elvoltam mikor jött a biztonságibácsi odajött és elkezdett velem veszekedni. Mikor visszament a kolléga nőjéhez ujjal mutogatott ránk és dumált. Anya persze odament és jól kioktatta. Megvettük a pulcsit és bementünk a Müllerbe és vettünk karácsonyra parfümöt vettünk a nagymamámnak. Addig én megnéztem az essence állványt és vettem magamnak egy ultra strong körömerősítőt. Meg persze édességet :P. 4 db laktózmentes tejcsokit és egy haribo savanyúcukorkát.
További szép estét
Sakura

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése