2011. december 16., péntek

Uszoda és kellékei+a mai nap

Sziasztok!
Ma, mikor hazaérek kitalálom hogy elmegyek úszni.De az összepakolásban  ritka béna vagyok :S.Nagyon szeretek úszni, 5 éve hagytam abba mert már nem oktatták az új sulimban. Még érmeket is nyertem! :).Az egész úgy kezdődött hogy bediliztem, hogy nekem túl sok fölös energiám van :P.Elmegyek a kis pakkommal és szentül meg voltam róla győződve hogy mindenem megvan. Az ottaniak is szimpatikusak voltak,amiben tudtak, segítettek. Megkaptam a szekrénykémet, mit sem sejtve átöltözök és bekenem a hajam a Swiss-o-pair kókusztejes hajkúrájával, felrakom a fejemre az úszósapkám.Már mennék ki, amikor feltűnik hogy nincs papucsom. Na gondolom, ez nem akkora probléma, majdcsak túlélem valahogy. Leúszok pár hosszt(mell, bár a szívem csücske a hátúszás,de nem akartam mindenki képébe vizet fröcskölni).amikor látok magam mellett valami puha világosbarna csomót. Jobban megnézem és rájövök hogy az az én hajam. Kilyukadt az úszósapkám. Sikerült ugyan úgy ahogy felvennem így a lyuk a fülemen volt, így kilógott a fél fülem...Én voltam a legszexibbXD.
Miután úsztam vagy fél órát, kiürült a sávom, így tudtam háton úszni és "lebegni". Élveztem nagyon.:). Miután végeztem,felmentem ,letusoltam a legerősebb illatú tusfürdőmmel(Nem bírom a klór szagot)és kiöblítettem a hajam. Ekkor feltűnt hogy nem hoztam se törölközőt, se hajszárítót.De végül is megoldottam mert magamat az ottani hajszáríróval szárítottam meg (persze a testemet is) és betestápolóztam magam , arclemosás, arckrém. Furcsa hogy amit előző este összepakoltam és átgondoltam, abból semmi sem hiányzott.
A mai nap:Ma reggel megint beszéltem azzal a fiúval aki udvarol nekem mikor feltűnt az egyik osztálytársam(fiú) akkor rám se néz,el se köszön, hanem rögtön arrébb ment. Nyilvánosan megalázott. Ilyenkor azon gondolkozom hogy nem e csak játszani akart. Előrement és persze utána bevárt és tartotta nekem az ajtót de úgy döntöttem hogy még nem beszélek vele, mert nagyon gonosz volt. Ja és tesi előtt azzal szórakoztak a barátaival hogy egy barátnőm melltartóját kapcsolják ki pólón keresztül. Aztán persze hiába próbálkozik, én azt mondom : "pápá". És ahogy SP is mondja : "majd helyetted jönnek mások..."


Jajj ,majd elfelejtettem:
Uszodai kellékek:

  • Hajgumi(ha hosszú a hajad)
  • Törölköző
  • Fürdőruha
  • Papucs
  • Hajbalzsam vagy hajkúra(hogy ne száradjon ki a hajad)
  • Tusfürdő
  • Testápoló(Hogy ne feszüljön a bőröd a klór miatt)
  • Arclemosó
  • Arckrém(Hogy ne feszüljön a bőröd a klór miatt)
  • Úszósapi(kötelező)
  • Úszószemüveg
  • Pénz vagy bérlet(hogy be tudj menni)


További szép estét
Sakura

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése