2011. december 14., szerda

Haul+ A mai nap

Sziasztok!
Ma csak azért ugrottam be a DM-be mert a kishúgom eltörte a hajcsatját és neki ilyen frufru oldalra csatolós haja van. Vettem is neki egy S-he márkájút ami fekete volt ezüst mintákkal. Azután ha már ott voltam megnéztem az arclemosókat is mert az enyém elfogyott. Megtaláltam az Alverde érzékeny bőrre való arclemosó habját. Nagyon furcsa ,könnyű hab. És gond nélkül leszedte a pirosítómat is ami egyébként nagyon ragaszkodó. :)Álmaim habja. :D. Továbbá vettem magamnak hajgumikat,az ebelinnek nagyon jók vannak. Szereztem továbbá egy Astor mikado körömlakkot a zöld színben...Milyen jó lesz karácsonyra egy kis csillámmal...
Most a körmöm átlátszó ,úgyhogy fölösleges lenne bemutatni,de majd jövő héten lesznek képek.(azért nem rakok fel sok képet mert ahol írom a bejegyzéseket ott nincs bluethot és az informatika órán kéne küldözgetnem)
További szép estét
Sakura

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése