2011. december 13., kedd

Pedikűr+A mai nap

Sziasztok!
Ma úgy döntöttem hogy miután 3 órán keresztül elemzést írtam,kényeztetem egy kicsit magam.Elővettem a kedvenc tusfürdőmet is :).Mondjuk csak az volt itthon meg a cseresznyés amihez meg nem volt hangulatom. Lemostam a sminkem,lezuhanyoztam.Azt szoktam csinálni hogy amíg zuhanyozok(forró vízzel)a lábam mindig víz alatt legyen,így fel tud puhulni a sarkam. Elővettem az arcradíromat(szerintem az jó testradírozásra is)És végigmentem vele a lábamon.Elállítottam a vizet és sarokreszelővel "lecsiszoltam" a talpamat.Kiszálltam,megtörölköztem,felöltöztem és kimentem a nappaliba,majd bekentem a lábam lábkrémmel (nagyon büdi. Majd leváltom és ha az utódja is ilyen büdös lesz,csinálok magamnak).És végül a kedvenc testápolóm! :).Na jóóó,nem végül mert még levágtam a lábamon a körmöm és lereszelgettem.És ez oooooolyan jól esett...
Képzeljétek reggel a szokásos időben elindulok az iskolába,anyukám felhív 6:57-kor hogy itthon hagytam a tízóraimat.(Lisztérzékeny vagyok ezért különösen fontos a kaja).Nnnna futok haza.Szerencsére apukám éppen akkor jött le és hozta a kajám ,így nem kellet felfutnom a 3.-ra.Ekkor volt 6:58.ÉS EL TUDTAM ÉRNI A 7 ÓRÁS BUSZT!!!!!Szerintem ufó vagyok mert vagy 5 utcányira lakok a megállótól.Én vagyok Supergirl :D.Képzeljétek ma kaptam 2 5-öst!Matekból és biológiából.Szép az élet <3.
A pedikűrhöz használt termékek:
Alverde arcradír:

Naturderm lábbalzsam(erről nem találtam képet,de a zöld tubusos az)

Egy sarokreszelő

Egy körömvágó olló


És megjelent Justin Bieber új karácsonyi lemeze!!!Pattogtam mint egy gumilabda :D
Ez a kedvencem :)http://www.youtube.com/watch?v=FjaR_U0uAJU
Ehhez meg már vieóklipp is vanhttp://www.youtube.com/watch?v=LUjn3RpkcKY&ob=av2e
Ezt meg csakúgyhttp://www.youtube.com/watch?v=lbh7RFWS4Ro&ob=av2e

További szép napot!
Sakura

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése