2011. december 12., hétfő

Szomorú nap

Sziasztok!
Ma lenne a dédipapa 84 éves :(.Ha még élne.Én mondjuk már sajnos nem emlékszem rá de nagyon jó embernek  gondolom.Szegény dédimama!Most biztos a papára gondol...Most nem hívom fel mert  ki kell sírnia magát ilyenkor.Dédipapa több mint 10 éve akasztotta fel magát mert a 2.világháborúban olyan sérüléseket szerzett amelyekkel már nem akart tovább élni.Én azt mondom nektek hogy soha ne adjátok fel.Ma már olyan korszerű az orvostudomány hogy akár pár év múlva meglehet a rák ellenszere.Ha nem bírjátok ki menjetek el pszihológushoz nem szégyen az....Én is voltam már ha valamit jobban esett egy idegennel megbeszélni.Ha csúnyának és undorítónak érzitek magatokat azon is tudtok változtatni.Ha ápoltak vagytok már NEM LEHETTEK olyan csúnyák!Még a legcsúnyábbakból is ki lehet hozni egy közepest.Ne feledjétek az élet alapvető értelme az hogy ÉLVEZZÜK!!!Ha vannak rokonaitok csak nem lehettek olyan önzők hogy fájdalmat okoztok nekik!Vagy akár a barátaitoknak!Ha komoly a probléma menjetek el pszihiáterhez.Csak egy életünk van és azt maximálisan ki kell élveznünk ameddig tart.Vannak akik még élnének.A haldoklók a kórházakban is ÉLNI AKARNAK.Az élet egy csodás ajándék.Én hiszek abban hogy nem véletlenül születtünk erre a földre.Ha hiszel Istenben akkor gondolj arra hogy Isten nem teremt selejteket.Volt már olyan érzésed hogy egy jó dolog egy pillanat alatt elszáll?Amikor a vagy csókolózol,a gyerekeddel sétálsz vagy akár egy jó könyvet olvasol gondolj arra hogy mi lett volna ha megölöd magad.
További szép estét!
Sakura

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése