2013. április 1., hétfő

Színkavalkád


Ez még egy tavaly nyáron készült manikűr. A sárga szín a S-he sárga lakkja,nekem nem tetszik :( Azóta már vettem egy trilliószor szebbet,ez kicsit olyan mintha valami körömbetegségem lenne. Pfuj! A piros egy Lovely lakk,nagyon szeretem :) Csak annyi a negatívuma hogy ezüst csillámokat tartalmaz ,ami miatt baromi nehéz lemosni :S De ettől függetlenül szeretem. A kék egy essence lakk,őt is nagyon-nagyon szeretem! Sajnos már nem gyártják. A zöld szerintem az astor lakkom,más zöldem nem volt akkoriban. Szeretem a színét,csak 3 réteg kell a fedéséhez,ha valakit zavarna.A liláról meg már gőzöm sincs :/
Használt lakkok:
S-he:300
Lovely:Sajnos lekopott :(
Astor:(gyümi illatú) 120
Essence: You belong to me (kék)
Essence:talán a Break Through (lila)

További szép napot!
Sakura

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése