2013. március 31., vasárnap

Húsvét!!!!

Mi most estünk túl a nagy tojáskeresésen(úgy tűnik soha nem fogok felnőni) és a reggelin! Anya igazán kitett magáért, csinált egy gyümölcstortát,meg valami krémes diós sütit. Ezeket desszertnek terveztük,csak sajnos nem fért belénk... Reggelire tojást ettünk kaviárkrémmel töltve és sima kaviárral díszítve.Utána sajttekercs,sonkatekercs,és még egy két dolog....IMÁDOM a húsvét reggeliket!!! Kaptam még csokinyuszit, Minnie egeres cukrot és a kedvencemet ......hatásszünet......dobszó......PRALINÉT!!!! Ez azért nagy kunszt ,mert liszt és tejérzékeny vagyok.Szerencsére gondolnak ránk is! Fúúúú de régen ettem ilyet. Kibontottam,de nem merek belőle enni ,olyan nagyon szép és biztos finom és...és...De majd egyszer tutira rászánom magam,egyenlőre még gyönyörködni szeretnék benne :)
És ha már húsvét akkor öt legenda! Nagyon jó kis animációs film,imádtam! Szerintem aki kicsit is gyermekded(elég csak egy icipicit) az élvezni fogja.
Na akkor a végére egy kis húsvéti képválogatás (a képeket a google val kerestem)
       



És végül maga a húsvéti nyuszi kíván nektek szuper húsvétot!

!
További szép napot!
Sakura

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése