2013. április 13., szombat

Hasmenés ellen gyümölccsel!

Ez egy eléggé undi téma lesz,de most érnek a gyümik,biztos szüksége van rá valakinek!Na most a történetem úgy kezdődött,hogy anyukám csilis-camemberes húst készített,én hülye pedig kenyér nélkül ettem,azzal a felkiáltással hogy"Ettem már durvábbat is!" Pár óra múlva persze fél óránként vagy 10 percet töltöttem el a mellékhelyiségben...Borzasztó volt! Apukám hazajött egy nagy adag eperrel,és elkezdte felvágni nekünk...És akkor jött az ötlet villámcsapásként! A ROST!!! Tudományosan pedig: "A rostbevitel fokozása az egyik olyan kívánalom, melyet az étkezési szokások pozitív irányba történő megváltoztatásához szükséges megvalósítani. A rostban gazdag élelmiszerek - leginkább a növényi rostok - segítik az emésztést, fokozzák a bélműködést, ezáltal pedig fontos szerepet játszanak a vastagbélrák megelőzésében. " A kulcsszó a bélműködés fokozása! Mert a hasmenés(bioszból tanultuk) a bélrendszer tápanyag felszívásának elégtelen működése(érsd; a felszívóhám(bélbolyhok) nem tudja az összes fontos tápanyagot felszívni) . Ez persze csak az én logikám,de nekem bevált! (Sokkal jobban mint az étcsoki) Remélem veletek soha nem történik ilyesmi(na jó,mindenkinek van néha).

További szép napot!
Sakura

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése