2012. január 19., csütörtök

Mai nap

Bocs, hogy nem nagyon írtam az utóbbi időben ,de rengeteg a tanulnivaló...Holnap írunk magyarból és angolból is :S.Ma kikaptam a matekdogám és 4-es lett. :).Az utolsó feladatot nem tudtam befejezni, de a többi hibátlan lett. :) Elkezdtem olvasni az "Indián hercegnőt" és iszonyúan tetszik! Szerintem abból készült a Pocahontas. Amikor matek előtt olvastam a padtársam(aki mellesleg egy fiú)kikapta a kezemből hogy megnézze. Ez végzetes hiba volt ,mivel a könyv apukámé volt és már elég ramaty állapotban van. Abban a másodpercben hátulról ráugrottam elkezdtem püfölni a fejét(azért nem olyan durván) és reflexből felemelte a könyvet így két másodperc alatt visszavettem. Az osztálytársaim (akik mellesleg szadisták) kérték hogy ismételjem meg. Persze bocsánatot kért, így újra barátok lettünk. :). Nincs vele nagy baj ,csak mellesleg egy idióta. :P. Végigröhögtük és dumáltuk a matekórát. Mázli hogy én vagyok a tanár kedvence :). Na elég butuska történet, de végülis ez a blog minden kis hülyeségről szól ami velem történik. A mai egy jó kis nap volt, mint általában minden napom. Az élet szép :)
Találtam egy klassz számot a neten a női egyenjogúságról,vagy valami olyasmiről :)

További szép estét
Sakura

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése