2012. január 25., szerda

Hörcsi megtalálása

Ésss most végeztetem a tanulással ami tegnap lefekvésig ma :19:54 ig tartott. Még most sem vagyok kész minden leckémmel ,de holnap nem lesz első órám így akkor meg tudom íri. Többen elcsodálkoznak amikor megemlítem hogy hörcsögöt találtam, és a legtöbben felvonják a szemöldöküket ,hogy azt meg hogy? Na az úgy kezdődött hogy valamikor év elején elindulok suliba és apukám mondta a lépcsőházban a földszinten hogy Eszter állj meg és maradj ott mert találtam egy hörcsögöt. Az egész úgy volt hogy apukám megy le általában először a kocsihoz és meglátott egy "egeret" .Várta hogy elfusson, de közelebb jött hozzá és két lábra állt. Apa akkor vette észre hogy valójában hörcsög.Megfogtam, és elvittem magammal az iskolába mert van ott egy "kisállatkert"  . A buszutam úgy nézett ki, hogy a hörcsög végig kaparta és harapta a kezemet, és fél vállal kapaszkodtam a buszon. Felejthetetlen élmény volt :P. Beraktam a hörit a suliba és kaját adtam neki. Az ottaniak nem nagyon kedvelnek így megpróbálták megtartani. Azt aztán leshetik mikor adom oda nekik hogy kínozzák! Az ottaniak mind agylágyulásban szenvednek. Az egyik lány például megpróbálta belefojtani az egyik tengerimalacot a zöldtápba. Én mentettem ki szegényt. Egész nap a teremben voltam, aztán amikor bemegyek hazametel előtt a terembe ,hogy hazavigyem, látom hogy sántít. Megkérdezem mivan, erre az egyik lány közli hogy ja ő leejtette. Mondom anyucikád. Szereztem egy hordozható rozsdás ketrecet hogy egyáltalán haza tudjam vinni. A buszmegállóban persze minden ismerősöm a babahörit akarta látni. Megmutattam nekik ,erre a lányok "Jajj ,de cuki".  Őket bírom  mert a barátaim. Megjött egy busz megyek is fel, a lábam közé fogom a pici ketrecét hogy ne dülöngéljen. Egy melletem álló tizedikes undorodva megkérdezi ,hogy egér e. Felvilágosítottam hogy egy baba törpehörcsög. Ráadásul fajtiszta dzsungáriai. Hazamegyek, körbecsöngetek hogy kié, de senki sem jelentkezett érte úgyhogy vettünk neki egy jöbb ketrecet, rendes kaját és most már a mi napjainkat boldogítja :). Rendesen megnőtt és meghízott és jó kisportolt lett. :). Nem csináltam róla képet mert utálja és mindig tüntetően bevonul a házába:)

Egy kedvenc számom:Ma találtam meg:http://www.youtube.com/watch?v=EX6BuR5pbUg&feature=related

További szép estét
Sakura

4 megjegyzés:

  1. Jó fej osztálytársaid vannak -.- kár, hogy nem lőttél egy képet róla :D de tuti cuki :)

    VálaszTörlés
  2. Majd igyekszem lefotózni, ha kiengedjük futkározni :)

    VálaszTörlés
  3. Az ilyeneket börtönbe kéne záratni, és ki sem engedni onnann.. :/

    Amúgy tök aranyos történet, melengette szíííívem :]

    VálaszTörlés
  4. Köszi :). Am gerinces állat kidobásáért jár börtön :). Csak azt nem tudjuk hogy ki volt :(

    VálaszTörlés