2012. január 31., kedd

Blogközelben+gyors beszámoló

Nem tudom  hány nap után, de végre bekapcsoltam a gépem!!! Már kilakkoztam a körmöm, le is van fotózva, de még nem jutottam el odáig hogy fölrakjam.:(. Ma kiosztották a biosz tzket ....Táplálkozás, vér, trombociták,eritrociták...és 4.5 lett!!!Na mondjuk lett ötös is(a puskázóknak) és a fél osztály 1 est írt. Lebuktak :(.De mondjuk többen kérdezték,hogy hogy bírtam megírni 4.5 re.:D. Tesióra...fiúkkal összevonva...partizán. Kicsit sem az én világom. Valószínűleg az utálatom abból ered ,hogy a régi sulimban szinte mindig partizánoztunk, és ott a fiúk teljes erőből dobtak, így mindig be volt dagadva valamim :(.Föcióra: Vaktérkép az eu tagállamaiból:4. Sajna most nagyon több nem történt velem, általában este 6 ig vagy 8ig tanulok , a maradék időben olvasok. Meg reggelente a buszon beszélgetek egy évfolyamtársammal. Ő most volt föciversenyen és 3. lett. :)Hallottam egy jó számot a rádióban:
http://www.youtube.com/watch?v=7TttjeXZYE8

További szép estét
Sakura

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése