2012. február 5., vasárnap

Januári kedvencek

Arc:
Szem:


az essence Sun Club 100 % splash proof ultra volume mascara.
Ugyan nem annyira vízálló mint amennyire vártam, de ha nagyobb mennyiségű víz éri  nagy darabokban jön le ,így észrevétlenül le lehet törülni.




Száj: -
Arc: az essence Vampires Love pirosítóját használtam a legtöbbet. Tartós ,jó, természetes...de nagyon oda kell figyelni a mennyiségre. Valószínűleg azért nem olyan népszerű.








Arc ápoló, "karbantartó dolgok":Az alverde érzékeny bőrre való arclemosó habja volt a kedvencem ebben a hónapban. Fehér, könnyű és olyan friss illata van :). És persze jól is tisztít.

Kéz:-
Köröm: a kedvenc körömlakkom ebben a hónapban az essence: you belong to me- je volt... Világoskék, szerintem kifejezetten téli szín...




Forrás(kép)


Test:-



Nemrég apukám megmutatott egy együttest amit ovisként imádtam... Most is nagyon bírom:). Itt énekelt régebben Justin Timberlake. A sovány szőke az a kutyaüldözős jelenetben:http://www.youtube.com/watch?v=Eo-KmOd3i7s&feature=relmfu
a másik kedvenc számom:http://www.youtube.com/watch?v=GQMlWwIXg3M&feature=relmfu
Érdemes megnézni a videóklippjeiket. Nagyon szórakoztatóak :):

5 megjegyzés:

  1. Gyönyörű színe van a lakknak :$

    VálaszTörlés
  2. Igen, már a 3/4 -e elfogyott :).Nem bírom megunni :D

    VálaszTörlés
  3. Én csak mostanában kezdtem felfedezni, de... eddig nagyon meg vagyok elégedve az Essence pirosítózseléjével, nálam is nagy kedvenc lesz, úgy érzem.:)

    VálaszTörlés
  4. Nekem az eddigi legjobb pirosítóm :)

    VálaszTörlés