2014. március 23., vasárnap

Visszatérés.

Na, igyekszem így egy év után 16 évesen,  kicsit többet írni a blogra. :)
De először is, hogy mi volt velem dióhéjban: Sikerrel zártam a tavalyi évet, letettem a matekvizsgámat, és idén egész jól teljesítettem. Sokat fejlődtem a lovaglásban, egész szépen megy már :) Egész hozzászoktam a lisztérzékenységhez, egyre kevésbé zavar. Idén valahogy nem olvastam annyit, a sminkelést teljesen abbahagytam :) 
Pár hónapja rajzolgattam egy kicsit, ezeket most megosztom veletek :) Természetesen még bőven van mit fejlődnöm, de megtettem az első lépéseket :D Csatoltam képeket, az összehasonlíthatóság kedvéért :)



Lelouch Vi Britannia-Code Geass






Ciel Phantomhive-Kurushitsuji/Black butler







Lloyd-Code Geass :D





Cheshire-Alíz csodaországban




Akkor ennyi volt mára. :D Viszlát, szép napot!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése