2014. július 26., szombat

WoW-os tetkók a húgomnak (World of Warcraft)

Már egy jó ideje csinálok csillámtetoválásokat, mostanában szabad kézzel is. Ezek a hugi kérésére készültek :)

Ez egy kézfejre készült minta. Felírtam (igyekeztem az eredeti betűtípussal) arannyal magát a World of Warcraft feliratot (Élőben olvashatóbb volt, becsszó! :D) és köréje a játék stílusának megfelő fekete-türkiz átmenetes nonfiguratív mintát festettem.




 És most egyszer közelről:

Ajaj...Gőzöm sincs, hogy kell megforgatni...:(



A másik a "hovatartozását" mutató szimbólum. Ő a hordásokkal van :D És a kis szadista fekete kontúrral kérte. :D Hogy én mit összeszenvedtem vele :D

Közelről vakuval

Távolabbról. Élőben így nézett ki :D

A képek kattintásra megnőnek!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése