2014. július 29., kedd

Armageddon Reality Show- Csillámtetkó

Egy barátnőmtől kaptam kölcsön ezt a könyvet, és imádtam :D Csinálni akartam vele kapcsolatban valamit, úgyhogy elővettem a csillámtetkókészletem. Sokáig ötletem se volt, hogy mit alkossak, végül a regény egy központi figuráját, 'Tevetkét' próbáltam megfesteni a borító színeivel. Kétféle rózsaszínt és egy fehéret használtam. (A fehéret nem akartam túlzásba vinni, az ugyanis az egyetlen matt csillámporom)
Remélem tetszik :)

A képek kattintásra megnőnek!





Egy kis kedvcsináló a könyvhöz ;)

Tartalom: Richard Love, a londoni producer szörnyű reggelre ébredt: lemezbemutatóra készül, mindent megtervezett, kiszámolt, egyeztetett, többszörösen túlbiztosított. Semmi sem állhat a terv útjába, legfeljebb a világvége, ami viszont épp a koncert napján következik be. Először csak mesebeli lények özönlik el a Földet, majd seregeik élén megjelenik Jézus és az Antikrisztus is. A BBC élőben közvetíti, ahogy a végső meccsre készülődnek, így az Armageddon biztosan előbb jön el, mint az aranylemez. Richardnak nincs több esélye a kitörésre, így elhatározza, hogy lengyel üzlettársával és egy bolond tündérrel az oldalán megmenti a világot.


Idézetek: "– A világvége nem azért jött el, mert megjósolták, hanem mert hosszan tartó, szorgalmas munkával kiérdemeltétek (…)"

"…Angliában van egy íratlan szabály: ha a füves terület kisebb, mint ötször öt yard, akkor kerti széket meg grillsütőt tesznek rá, ha nagyobb, akkor birkát."

1 megjegyzés: