2014. július 25., péntek

Ovikörmök ^^

Egy oviban dolgoztam nyáron dadusként, olyan két hetet, és ebben az időszakban kicsit talán gyerekesebb dolgokat alkottam...Az ovisoknak tetszett! :D

Először is, egy tematikusabb kiscsirkés körmöt csináltam...Talán kicsit húsvétos lett. :D És a morbid benne az, hogy otthon utána csirkeszárnyat ettem. :D




A technikája az, hogy van egy kiscsirke nyomdám(KONAD  s10) átkentem feketével(flomar:027) és fölvettem a nyomdázóval. Kiszíneztem sárgára(Miss Sporty: 453) és narancssárgára(Rose Nails:024) és megvártam amíg megszárad. Átkentem átlátszóval, ismét szárasásig vártam, majd lehúztam a mintát, mint egy matricát.Megfordítottam, így ismét láthatóvá vált a fekete kontúr, és ráhelyeztem az előzőleg fehérre festett körmeimre.(Lovely:Classic Nail Polish: 25) A többi körmöm zöldre festettem(Astor:Fruity Scent:120) és a fehérre rózsaszín pöttyöket raktam(Miss Sporty360) Ezek után átkentem fedőlakkal és kész is :)

A másik körömös kép még a telefonomon van :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése