2014. április 2., szerda

A sebbenzin

Nemrég szereztem be egy üveggel 100ml-es kiszerelésben, és elég jópofa dolognak tartom :)

Jah, először is, tűz és robbanásveszélyes, én a fürdőszobaszekrényben fogom tartani. Gyógyszertárban vettem :) A neve ellenére nem szabad sebbe locsolni.

Tehát, hogy mire jó:
-Fertőtlenítésre
-Zsírfoltokat és az egyéb zsíros szennyeződéseket kiszedi a ruhából.
-Vannak, akik az öntapadós címkék utáni ragacsot szedik le vele.
-Az alkoholos filcet is lehozza az ajtóról.
-Vannak, akik szerint leszárítja a pattanást, én azért nem kenem az arcomra :D
-Gyantázás után a maradék gyantát is könnyen lemossa a bőrről
-Vannak, akik az ecseteket(smink) tisztítják vele, én egy régi sminkecsetemet, amit másra akarok használni, tisztítottam meg vele. Hát, hogy mennyi 'mocsok' van egy ilyen kis ecsetben! :O Annyi sminket szedett ki az ecsetemből, hogy csak na! (Én tisztítás után kiraknám egy napra száradni az ecsetet mielőtt használnám, biztos ami biztos)
-És végül amire a legtöbbet használom....csillámtetoválások leszedésére. Csodálatosan lehozza! (Már egy ideje hobbim a csillámtetkók készítése, főleg szabadkézzel)

Hasonló üvegekben kapható:



Ennyi lenne. :) További szép napot!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése