2012. október 27., szombat

Szünet :)

Valószínűleg elmegyek az  arénába és alaposan bevásárolok az új color&go essence lakkokból :). Direkt megvártam amíg lecseng az újdonság utáni kapkodó vásárlás,mert így nyugodtan lehet majd az összes színből választani :).
_____________________________
 Amint hazaértem pénteken,teljesen hulla voltam ,ráadásul a húgom hülye barátnője is átjött. Nyilvánosan ,idegenekkel nagyon türelmesnek érzem magam. Amíg feltúrták a húgommal közös szobámat rendrakás céljából,úgy döntöttem hagyom őket. Vettem egy fürdőt és olvastam a Bezzeg az tén időmben -t . A fürdőnek finom csokiillata volt mivel tettem bele 2 kanál kakaóport. :). 2 órán keresztül fürödtem. Már egy ideje baromi hangosan hallgattak zenét(Lady Gaga és Will.i.am)Amikor bementem épp posztert csináltak. Mondtam nekik hogy lehetőleg kapcsolják most már ki(2 órán keresztül tökugyanazt hallgatták)és mivel én még dogát írtam aznap és rettegtem egy két felelettől nem voltam túl rózsás hangulatban. Nekem is akkor kezdődött a szünet és egy kicsit pihenni szerettem volna.A barátnő azt mondta hogy ők így unatkoznak. Majdnem kiszaladt a számon hogy akkor haza lehet menni. Egy idő után úgy döntöttek kimennek apa gépéhez zenét hallgatni. De előtte odavágta nekem hogy :Gyere menjünk ki hogy az Eszter boldog legyen. De tudjátok azon a selypegő gúnyos hangon.Ráadásul amikor kiment nyalizó hangon azt mondta anyának hogy az Eszter kiküldött minket :((((. Legközelebb kapásból eltávolítom őket és nem vacakolok annyit a kádban. És utálom ahogy a húgommal viselkedik . Nem túlzok: ++++(a húgom nevét nem szeretném felfedni) gyere ide ba.d meg és kösd be a cipőm. Ez azért durva. Ráadásul rászoktatta a káromkodásra . Nem akartam ezt pont ide ki írni, ne haragudjatok . De ki kellet írnom magamból,mert eléggé kiakasztott.

További szép napot!
Sakura

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése