2012. április 5., csütörtök

Sérülés

Reggel baromira görcsölt a hasam, ezért fájdalomcsillapítót szedtem. Kb.11 kor elmentünk lovagolni. Verőfényes napsütés, minden a legnagyobb rendben. Megkaptam a Királyt és minden jó volt. Aztán az oktató rámszólt hogy vágtázzak. Mivel a fájdalomcsillapítótól kicsit kába voltam és az egyik kanyar túl élesen jött, nem tudtam elég gyorsan reagálni. Az oldalamra estem. Ma alig bírok járni mert ha ráállok a bal lábamra a csípőm jobban fáj mint amikor leestem. Ráadásul amikor nagy levegőt veszek,tüsszentek vagy orrot fújok a bal oldali bordáim iszonyúan fájnak. Tanulság:Ne csináljatok semmi veszélyeset begyógyszerezve!

További szép napot!
Sakura

1 megjegyzés:

  1. Úristen, nagyon sajnálom, remélem semmi komolyabb, tehát semmi belső vérzés vagy ilyesmi! Hamar épülj fel :(

    VálaszTörlés