2012. április 9., hétfő

Beszámoló

Elutaztam húsvétozni a nagyszüleimhez. Igaz,eléggé sántikáltam ,de most már sokkal jobban vagyok. :). Semmi komoly bajom nincs :). És rájöttem hogy van 7550 forintom!!! Hiába, a spórolás....A havi zsebpénzem 2000ft.
Most görkorira gyűjtök :).Szerencsére a lábam már nem nő tovább :). Húsvétra csokit kaptam és egy borzalmas könyvet. Nem ajánlom senkinek. Azért írok róla,mert ízlések és pofonok. Az írónő Alison Noel. Ő írta az Evermore-t is. A könyvmásodik fejezetében már drogoznak és rengeteg durva,aljas rész van benne. A lánynak nincs szabad akarata, tele van drogosokkal az "elit" suli és már eleve utálom azt ahogy lefesti a fiatalságot.

További szép napot!
Sakura

2 megjegyzés:

  1. A görkori jó ötlet, nekem is van, bár egy kicsit esetlenül haladok vele :D
    Kellemes húsvétolást :)

    VálaszTörlés