2012. március 24., szombat

Hurrá!!!

ÉLJEN A GIMI!!!!! Ma nem kellet suliba menni!!!Szegény családocskám meg sínylődik valahol(kárörvendő vigyor) Én meg itthon vagyok egyedül a Nutelláim társaságában...Szerintem amíg a sims tölt,megírom a matekot, előtte meg filmezek a csokiscsodával.:D. Anya kivett nekem pár elég vastag könyvet(vörös pöttyösek)Az egyik elég régi(könyvtári, úgyhogy meglátszik rajta)A másik új.Szerintem azzal kezdem .mert 2 hét múlva vissza kell vinni...Ha nem lenne tanulás 1 nap alatt kiolvasnám(500 valahány oldalasak)Amit most elkezdek:B.M.Grapestől a Jóslatok Hálójábant. Majd véleményezem :). Tök jó borítója van!:
Pár régebbi borító: 







Nekem a gyertyás, a faleveles és az első szíves tetszik a legjobban. És nektek?:)
Internetes tartalom:
Egy napon a Hot Hill-i középiskola faliújságjára valaki kifüggeszt egy Mai hírek értesítőt. Rövidesen kiderül, hogy a hírek nem múltbéli, hanem a hamarosan bekövetkező eseményekre vonatkoznak. Egymás után furcsábbnál furcsább balesetek történnek, öröknek hitt kapcsolatok szakadnak meg, új és rejtélyes barátságok, szerelmek szövődnek. Ki írja a jövendöléseket és mit akar elérni velük? Ki lehet a sokat emlegetett, titokzatos JJ? Ki és miért akarja eltenni láb alól az idős matematika-tanárnőt? Mi köze a merényletsorozatnak egy különös, régi fényképhez? 

További szép napot!
Sakura

2 megjegyzés:

  1. Ahh, Nutella, nálunk sohanincs otthon, mindig elfelejtünk venni :(
    Hányban íródott ez a könyv hogy ennyiszer kiadták már? :O

    VálaszTörlés
  2. Viszonylag új könyv. Az írónő is magyar ,csak álnevet használ. Gondolom a figyelemfelkeltés miatt adták ki ennyiszer :)

    VálaszTörlés