2013. május 3., péntek

Hörike

Ma meghalt a hörcsögöm(Hörike):( (Tudjátok ,ő a talált kis árva) Amikor hazaértem a tengerimalacaim furcsán nyugtalanok voltak. Megnéztem hogy miért...és megláttam kihűlve ott volt megmerevedett tagokkal:( Anya egy csomót sírt ,és most én is elkezdtem,ahogy eszembe jutnak a vicces és cuki pillanatai:) Nagyon aranyos hörcsög volt,de felvenni nem lehetett...kiskorában valószínűleg bántották...DE nálunk nagyon jó helyen volt:) Már számítottam a halálára,legyengült,szemmel láthatólag megöregedett. De mégis ,bíztam benne hogy a 3 évet legalább megéri.Őszintén remélem hogy most valami nagyon jó helyen játszik a többi kisállattal. Na nem idézem itt fel a pillanatait,nem akarok senkit sokkolni,és én is elkezdeném itatni az egereket.

További szép estét!
Sakura

2 megjegyzés:

  1. Szegény höri! Nekem is rengeteg hörim volt és mindig nagyon rosszul érintett, mikor elpusztultak, mert annyi örömöt és szeretetet tudnak adni.

    A legutolsót Bounty-nak hívták és hosszú fehér szőre volt.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen,ezért nem is akarok többet. Nagyon sajnálom Bounty-t ,biztos cuki volt!

      Törlés